Bu süreçteki aldığımız önlemleri paylaşmak istedik.
1- Klinik bekleme salonlarının, sosyal alanlarının belirli aralıklarla havalandırılması
2- Klinik içi sosyal alanlarda bekleme sürelerini en aza indirmek için randevu saatlerine yüksek özen gösterilmesi
3-Randevu saatinden önce gelen ve kapalı ortamda beklemek istemeyen hastalarımız için bahçe bekleme salonunun önerilmesi
4-Klinik içi sürenin azaltılması için fatura işlemlerinin mail üzerinden yapılması
5-Klinik içi ortak alanların, periyodik olarak, kapı kolları, merdiven korkulukları gibi bölgelerin dezenfektanlı mendil ile silinmesi, bariyer filmlerin kullanılması, değiştirilmesi
6-Klinikte her kata el dezenfektanları konması
7-Hastalarımıza randevularına mümkünse refakatçı olmadan gelmelerinin hatırlatılması
8-Tüm klinik çalışanlarının (asistan, banko, temizlik görevlisi vs) bu salgın ve alınması gereken önlemler ile ilgili eğitilmesi
9-Doğru el yıkama yönergelerinin tuvaletlere asılması
10- Tüm klinik alanlarının, asistanlar ve hijyen sorumluları tarafından detaylı olarak temizlenip dezenfekte edilmesi
11- Gece ve gündüz periyodik aralıklarla ortak kullanım alanları ve odaların UVC ile 30dk dezenfekte edilmesi
12-Bekleme alanlarındaki obje, gazete ve dergi vs kaldırılması. ikram şeklinin su, çay ve kahve olarak sınırlandırılması.